Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jenny - 7 september 2010 08:41

Ja i morse vart det minst sagt stressigt.. uch gillar verkligen inte sådana mornar..

Molly var i tid, stackarn hon får vänta på oss på morgon.

Har i min förhoppning att åka kvart i 7 men ja inte alltid lika lätt!

William vägrar kliva upp på morgonen och när han väl kommer upp halv sju är han bara sååå tjurig..

Alva går det bra med hon är ganska lätt väckt.

William vill eäta frukost hemma prompt jag väckte honom 06 för att han skulle hinna äta frukost men då sa han att han ville sova en stund till så tar han med sig en macka till fritids..

mm säkert!!!!

Ja så nog bråkat om det, 5 i 7 bar det i väg suck

Detta innebär springa mellan bil, fritids och dagis för att sen springa åter i gen ner till bilen som tar mig till bussen..

Ne i morgon släpar jag upp min son kl 06 då ska vi väl endå hinna i tid!

Alva gråter krokodil tårar men det är bara vända ryggen å ha stål i sig.

Jonny har ju lyckan att hämta i alla fall, men dock mindre lycka med att försöka hålla barn vakna:)

I går hade William somnat medans Jonny gjorde mat så är det inte den ena så är det den andra  

I kväll är det fotbollslekiz så det blir direkt till fotbolssplan efter jobbet.

Nu ska jag försöka få dagen att gå.

Puss å kram

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards