Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Jenny - 17 september 2010 20:26

Haft fredags mys med barnen, byggt lego ätit chips och kollat på film!!

Nu sover de strax, Jonny nattar Alva och jag har precis slagit på en film till William på hans rum!

Nu är det vuxnas fredags mys  

Planerar att inte somna i dag vill inte att denna helg ska ta slut!
Har sjukt mycke på jobbet men det är såå kul

ÄNTLIGEN har min röst blivit hörd !!

Veckan har gått sjukt fort, vilket är bra i sig..

Men somsagt, kommer hem vid kvart över sex barnen går å lägger sig mellan sju och halv åtta..

Så inte blir det någon riktig kvalitetstid med dom..

Får jätte dåligt samvete. Men vad gör man !!
Det finns dom som säger att man väljer hur man vill ha det.

Jo sanning med modifikation!!

Dock i kväll har jag fått mer tid med dom och myst..

Å vad jag är lyckligt lottad som har dessa undverk  

Denna helg är helt oplanerad såå skönt känner ingen ork..

Men samtidigt vill jag träffa alla vänner å bara mysa.

Men samtidigt när helgen kommer är det städning tvättning och försöka hinna va med barnen hur gör man??

Hur hinner man??

Livet ska väl inte bestå av städa, tvätta??
Nä få investera en städerska när jag blir rik!!

Tack för denna vecka..

Hoppas alla får en fantastiskt trevlig helg puss å kram på er!!

Sessan

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards