Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Jenny - 4 september 2010 20:10

I dag har jag målat hela dagen med undantag när pappa och Annethe va på besök!!

Känner mig riktigt duktig å jag tycker verkligen att det är skönt å stå där ute göra nytta samtidigt som jag rensar huvudet på alla dessa tankar som irrar omkring!!

Under tiden jag målade ordnade Jonny en till bilbarnstol till nya bilen åt Alva,

fixade present till kalaset William ska på i morgon och även klippa gräset med Alva..

Inte glömma at han faktiskt ordnade middagen oxå... :)

William har röjt med grannbarnen, Evelina va så gullig å tog med William när dom skulle åka och köpa lördags godis och så fick han oxå en påse..

Så snällt.. Tack för det.. Fick höra av William att Lukas åt upp den dock hahahaha!

Just nu är grannbarnen här å ritar med William medans jag å Jonny sitter i vardagsrummet, jag bloggar och jonny kollar tv.

I morgon ska William på kalas i Täby Och jag får nog passa på att shoppa lite i Täby under tiden hahah!!

Just det i morgon skickar jag inbjudningskorten....;)

Hoppas alla kan komma

Kommer bli jätte kul

(hoppas jag i alla fall :)

Ha en fortsatt mysig lördag

puss

Sessan  


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards