Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Jenny - 25 september 2010 20:53

Ja inte till mig själv dock  

Men William har ju tappat bort sin jacka på skolan och det återfinns aldrig så i dag (något sent kanske)

Men så köpte jag en ny i alla fall å så bra blev det å så snygg är han!!
Så stolt över honom!!
Haft en bra dag med barnen först i väg och handla på morgonen sen har vi pysslat lite å lagt pussel.

God middag grillat :P

Känns nästan som sommar mmm

Vill ha tillbaka el åka utomlands!
Varför ska det va så in i bomben dyrt för känner verkligen att vi behöver komma bort i vinter och koppla bort alla måsten här hemma!

Skulle så gärna vilja åka bort över nyår vore riktigt mysigt men vore roligt å ha med sig nån oxå.

Men hallå varför är kontona tomma för detta :)

Haha!!
Varför är det så mycke man vill här i livet?

Varför inte nöja sig med det man har och njuta av det!!
Men till och med Jonny kommenterade i går att det händer aldeles för lite i familjen Hedman/Lagerlöfs familj!!

Och då fick jag dåligt samvete borde verkligen göra något äventyr tillsammans.

Både jag och Jonny vill ut i naturen vandra i bergen el likanande.

Det skulle passa oss suuper.

Skulle verkligen vara något för oss!!

Menåter till vardagen.

I morgon ska jag försöka hitta på något med barnen kanske Lekiz vore nått..

Vet ju att William tycker det är så kul.

Får helt enkelt se vad som händer.

njuter av resterande som är kvar av lördagen gör det ni med    

puss

sessan

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards