Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Jenny - 3 september 2010 11:54

 Så söt våran prinsessa   

(lite suddigt dock)

Av Jenny - 3 september 2010 11:46

I går när William skulle gå och lägga sig ropade han efter en stund...

Maaaaaaammmmmaaaaa!!

Jag rusar upp å han ler med världens största leende

jag har en lös tand mamma :) Kolla!!!

Shit den va faktiskt lös!

Fasiken min pojke blir bara större och större, hur ska det här gå!

Och va till frissan med Alva i går, stod inte ut med hennes långa lugg längre.

Hon va såå duktig satt nästan som ett ljus i stolen när tjejen klippte henne..

Men det va viktigt att dockorna va med och gjorde liknande!!

Va hemma med Alva i går då hon har vart lite från och till.

Hängig osv, men måste bara vart mamma och pappa häng så i dag får hon va på dagis i gen!!

Nu är det en vecka kvar till jag och Jonny åker upp till Sundsvall på bröllop.

Ska bli jötte kul.

Jenny och Fredrik ska bli man och hustru!!
Så stort!!

Pappa och Annethe är så gulliga och tar våra barn, dom fick på köpet att det va planeringsdag på skola och dagis dessutom.

Vi åker senast 08.00 på fredag morgon så det blir tidig morgon för Annethe och komma ut till oss.

Så otroligt tacksam att ni är så snälla och ställer upp!

Nu ska jag springa i väg på lunch..

Ha en härlig helg nu alla!!

Sessan

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards