Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jenny - 8 september 2010 08:47

El inte...

Åkte med bussen som gick kvart över fem i från stan, när vi kommer till roslagsnäsby trafikplats är det KÖ!!!

mm visst den kan man tro att den ska släppa SNART!!!

eller inte..hela vägen till Arninge va det snigelfart..

JAg som skulle komma och avlösa Jonny på fotbollslekiz så Alva skulle få komma hem då hon är väldigt trött på kvällarna så det är inte absolut optimalt för henne att stå å vänta i en timme.

Men väl framme vid halv sju så var det väl knappt nån idé så jag va kvar en stund men for hem strax före sju så kom Jonny och William senare.

Sen hem fixa välling Jonny lägger Alva när han kommer hem så jag ska få lite tid med min son och höra hur dagen vart.

Så han fick i sig lite kvällsfika efter duchen sen gick jag upp och läste för honom.

Sen fixa middag till mig haha 20.00

Ja mat va jag tvungen till, va vrålhungrig sen var det premiär av idol..

Och ja det va ungefär som förra året men jag gillar att titta på det   

I dag onsdag somnade på bussen men råkade visst sova över tiden å passerade min busshållplats..

Men som tur är är det inte så långt från humlegården till mitt jobb!!

Nu återstår ett dags jobb sen äntligen hem å få se barnen 1 1/2 timme innan dom somnar..

Pust ge mig ett liv!!!

Ja jag ska inte klaga hinner i alla fall träffa dom innan dom somnar!!

Puss å kram

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards