Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Jenny - 6 september 2010 13:10

Det hände en riktigt mysig grej på hela söndagen..

Träffade min kära vän jenny med familj...

Resten av dagen tror jag vi spolar bort..

Hann måla lite sen slå in paket stoppa barnen i bilen och fara i väg och lämna William på barnkalas på Nickis..

Han hade nog en kanon dag ..

Va helt utmattad när jag hämtade honom :)

Sen mötte vi upp Jonny och åt den otroligt nyttiga middagen PIZZA!!

Ja så är det när Jonny ska laga mat!!

Hahaha....

Handla lite sen hem..

Hemma såg det ut som nån bombad huset fy..

Och det gör humöret ennu bättre..

Dammsuga plocka in mat och ta hand om disk, medans

Barnen satt å lekte med deg till det va dags att bada/ducha och pang bom i säng..

Alva protesterad en lång stund innan hon somnade..

Som tur var det Jonny som tog nattningen hade aldrig haft det tålamodet i går...

I dag är det en ny dag nya möjligheter men längtar såå till på fredag och bevittna Jenny och Fredriks bröllop i Sundsvall!!

 

Puss på er  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards