Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Jenny - 1 oktober 2008 10:24

Ja hör och häpna.. Hon ringde mig för en stund sen! Höll på att tappa haken för det hade jag nog inte räknat med. Men det var modigt av henne. Vi bestämde att vi skulle höras i morgon när jag kommer hem från jobbet lite lugnare miljö att prata i än här på jobbet:)

Men hon lät precis som jag kommer i håg henne samma gamla Ann-Marie!

Jag hoppas verkligen vi kan prata med varandra och att vi inom sin tid kan ses. Med tanke på hur mitt släktträd ser ut så vill jag ta vara på alla man har i närheten, och som jag sa tidigare alla måste få en chans även jag. Jag har säkert inte vart guds bästa barn men alla måste få en chans att förklara sig.

I detta fall vet jag inte om det är jag som ska be om ursäkt men det kvittar känner jag just nu, för du ringde i alla fall mig farmor. Tack!!

Du ska veta att det värmde mitt hjärta i alla fall och jag hoppas att du i framtiden vill ha kontakt med framförallt mig men även min sambo Jonny och såklart William. Å så det lilla pyret som tittar ut i Februari:)

Tänk att man kan känna att man börjar sitt liv nu.

Jag lyckades nog i alla fall!

Mamma älskar dig för att du gjort mig till den jag är i dag!

Puss!

Av Jenny - 1 oktober 2008 08:16

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3430793.ab

Alltså allvarligt vart är världen påväg!!!

Av Jenny - 1 oktober 2008 08:03

Ja till att börja med är det kusin vitamins födelsedag i dag:) Grattis!!!!

Annars började morgonen i vanlig ordning få upp mig och William ur sängen på med kläder fixa mackor till alla och sen in i bilen. Det låter som en enkel sak:) Men lättare sagt än gjort. Till råga på det hoppade jag på fel buss i morse oxå:) Inser när bussen svänger av mot Danderyd att opps det var visst inte 624C jag hade klivit på. Som tur är stannar den vid tunnelbanan så det är bara att åka till östra men endå.. Kanske lite mer vaksam om vilken buss man kliver på:)

Jonny ringde förut och berättade att hans bror kommer upp i morgon med dotter och ev Lisa oxå. William kommer nog bli över lycklig när han får veta att Felicia kommer och hälsar på!

Pratade med Annethe i går och hon berättade hur helgen vart när min farmor och faster vart på besök. Men det kanske i alla fall finns hopp för att farmor kontaktar mig men inget att hoppas på antar jag.

Hon hade fått mitt telefonnummer i alla fall så vi får se!

Tack Hanna för dom fina orden du skrev. Du ska veta att du är en underbar vän som alltid finns där i storm och oväder. Älskar dig gumman!

Hoppas vi ses snart.

Nu måste jag jobba lite.

Krams på alla!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards