Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Jenny - 20 oktober 2008 08:52

Ja William verkar ha råkat ut för höstblåsor.. I fredags klagade han på att han hade ont i munnen men det var inget vi kollade upp mer, sen i lördags såg vi att han hade blåsor på tungan och han klagade mer på att han inte kunde äta. Så i dag är jag hemma med honom för att avvakta och se vad det bryter ut. Ringde och pratade med sjukvårdsupplysningen och det är antagligen höst blåsor som dom vill kalla det.

Jonny ringde dagis i morse och då hade dom haft ett fall i förra veckan med blåsor. Så ja det kanske förklarar att han vart så trött i veckan!

Han har börjat få på handflatan nu oxå så vi får se om det blir värre annars får han gå på dagis i morgon. För dom sa att man kan gå på dagis, men att det är smittsamt i 1-2 veckor.. Hm ja konstigt, tyckte hon jag pratade med oxå:) Så jag hoppas tjejerna klarar sig Evelina eftersom dom var här å röjde i går:) Om inte annat så verkar det inte vara nån jobbig sjukdom i alla fall, mest trött och vill sova hela tiden och det är väl helt ok:)

Nu ska jag ta å röja lite medans William ligger och kollar på film.

Ha en bra dag.

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards