Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Jenny - 9 oktober 2008 08:18

Vaknade i morse till ljuv ton av, "

vad e det för en dag, e det en vanlig dag, ne det är ingen vanlig dag för det är jennys födelsedag hurra hurra hurra:)"

William och Jonny kommer upp för trappen och sjunger så fint till mig:) Mina älsklingar. När vi går ner står det frukost fram dukat med tända ljus ååå så mysigt. VIlle inget annat än vara hemma med familjen. Men man har en plikt att göra!

Så i kväll när jag kommer hem vankas det middag och sen Sing star efter det;) Det var min present weeee plus en jätte fin ammningskudde som jag gått å sucktat efter;) Tack älskling du e bäst!!

Tyvär sjunger inte Jonny så det blir jag och William som får visa våra talanger på schlager versionerna:P

Så underbara grannar:) Om ni hör nått skrålande ljud är det bara mig ni hör hihi.

Sen vill jag gratta min härlig vän i Sundsvall som oxå fyller år i dag och lika mycke dessutom!:) Grattis Gabriella hoppas du får en lika bra start på dagen som jag och att du får en massa uppvaktning.

Och ett STORT GRATTIS till Jonnys kusin Johanna med familj som fått tillökning i förrgår till en liten Lukas:) Så nu har ni två busfrön:) Längtar så till pyret vill titta ut oxå men det är ett tag kvar till dess:)

Och tack alla underbara nära och kära som ringt och messat mig på morgonen.

Nu måste jag börja dagen.

Ha en underbar dag alla

Puss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards