Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Jenny - 17 oktober 2008 14:27

En sån här kan man unna sig så här på fredags eftermiddagen:P

Av Jenny - 17 oktober 2008 11:14

I går var jag till MVC för en rutin koll och allt såg jätte bra ut:) Så skönt så. 

Och så har jag bara gått upp 2 kilo sen inskrivningen hihi känns bra!

Efter det hämtade Jonny mig så åkte vi vidare och hämtade William! Alltid lika härligt när man får hämta honom han är en riktig glad skit:)

Sen bar det i väg hem och laga mat så han fick va med mig att laga pankisar medans Jonny för en gångs skull slapp:) Och målet var att hålla William vaken till han ska gå å lägga sig. Efter maten plockar vi undan och William sätter sig vid tven medans vi gör det sissta. Efter 10 minuter ropar vi William, William. Inge svar tro på attan han somnade ååå suck klockan va ju bara halv sex. Men men jag satte på han pyamasen och la upp han på våran säng å så la jag mig oxå:) Jonny kom upp efter en stund somnade omgående han med vaknade vid nio när jag lagomt somnade:)

Alltså fatta William har sovit 13 timmar i natt.... Hur mycke kan en unge sova kan man undra????

Så just nu väntar jag mig att det bryter ut nått från honom.... Eller så är han bara inne i en period när han behöver sova mycke vad vet jag???

Hoppas han orkar va vaken en stund i kväll i alla fall så man får lite tid att mysa:( Fast det är ju ganska lungt å skönt när man är så trött som man är på kvällarna:)

Skönt med fredag i alla fall hem å känna att man är ledig i två dar nice!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards