Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Jenny - 23 oktober 2008 09:13

Ja lilleman har inte blivit bättre:( Hostan har tilltagit rejält så i dag är Jonny hemma med skruttis.. Han har legat och hostat hela natten så Jonny ville inte lämna honom på dagis vilket var väldigt klokt. Hoppas han blir pigg till helgen i alla fall så han kan komma till Adam på kalas för det vill han inget hellre än att göra:)

I dag går vi in i vecka 24 shit alltså vad tiden går fort, men det synns knappt på magen tycker jag endå.. Men men skönt att inte ha allt för stor mage:)

Föresten ADAM Grattis på din 4 Års dag, hoppas du får en härlig dag med en massa presenter och uppmärksamhet:) Hurra hurra hurra hurra!!!

Äntligen har vi börjat med riktiga nattningsrutiner för WIlliam. Vi läser saga å sen slår vi på en saga på hans cd spelare och säger godnatt. Det har gått förvånansvärt bra. Men visst första dagen skrek å skrek han men det gäller att ha is i magen. Han får ju i alla fall en mysig stund med oss när vi läser, så det är ju inte så att vi bara lämnar honom. Och i går tog det bara en kvart sen sov han sååå duktig så. Men han kommer endå på natten fortfarande men hoppas att det försvinner oxå. Varken jag eller Jonny orkar gå tillbaka med honom på natten.

Ne måste jobba lite nu...

Kramiz


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards