Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Jenny - 6 oktober 2008 09:47

Av Jenny - 6 oktober 2008 08:35

Ja i dag är det Jenny dagen:P Det uppmärksammade min vän Gabriella i morse, tack:)

Helgen har vart bra Billy och Felicia var ju här. På fredagen var vi barnvakt och det gick jätte bra, förutom natten då man inte är van vid att vakna flera gånger om natten av gnäll...:) Men det var ingen större fara, bara jag som är så fruktansvärt trött av mig.

Lördagen hände det inte så mycke var ner till centrum med William och Felicia, Felicia fick välja ut en leksak och William fick bygga på sin önskelista:)

I går var det kalas hos Molly, men innan det var vi i väg till Täby, William blev tigermålad ååå han va så söt:) Å så framkallade vi inbjudningskorten till Williams kalas på lördag. Lite sen ute dock men men!!

När vi kom hem hade William bråttom hem till Molly med presenten:)

Så vi var där till fyra sen hem å laga lite middag.

Efter middagen badade Jonny och William sen lite bolibompa.

Jonnys tur att natta var de, å det gick ganska fort men sen vaknade han två timmar senare å är helt förstörd för han inte vill sova ensam.... Hur beter man sig???? Jag ger upp hoppet snart om att få sova ensam i sängen jag kan inte minnas när jag och Jonny låg ensama i sängen. Jag tycker det är skiiit jobbigt medans Jonny tycker det är mysigt. Konstigt han har inget behov att kramas med sin sambo så!

Allvarligt vi försöker göra allt för att det ska va mysigt för honom men han vill inte sova i sitt rum.. han är jätte ledsen så tårarna sprutar och säger att han inte vill..

Vad ska jag göra!!!! Vill ha min säng för mig själv nån gång i alla fall. Och snart kommer en till hur ska det bli då?????

Ne, det märks att det är måndag och det är nått som saknas som jag inte vet hur jag skall förklara utan att låta tjatig......

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards