Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jenny - 21 oktober 2008 15:33

Snacka om att det var ett tag sen. kommer i håg denna spontana kväll:) Hihi ska leta upp ett par bra bilder till från den kvällen:)

Av Jenny - 21 oktober 2008 08:24

Hemma i dag i gen med William. Kändes bäst att få ha han hemma en extra dag. Kan jag gå till jobbet med gott samvete i morgon.

Jag hann med en hel del i går:) Rensa papper på kontoret möblera i Williams rum, tvätta halv städa å så laga lunch å middag:)

Så i dag blir det nog lite fortsättning på vårat rum och fortsätta tvätta såklart för det finns alltid att tvätta av nån konstig anledning:)

I går fick jag mess av Jenny, en barndoms kompis som ville träffas i veckan å ficka och jämföra magar:P Fast hon ska ju ha i början på november så klart att hon vinner:)

Men det vore jätte kul i alla fall så jag ska höra av mig till henne när jag är tebax på jobbet. Var evigheter sen vi sågs ju. Men tiden springer i väg jag hinner knappt blinka så är det en ny dag...

Å så på lördag är det FOOTLOOSE WEEEEE!!!!

Och på söndag har Adam kalas så ja denna helg har vi att göra.

En till kompis till William på dagis har kalas på lördag så vi får se om Jonny hinner med det. Eftersom jag åker in till Liselott lite tidigare för att hitta parkering å så.

Ne nu ska jag gå å hålla om William som ligger i soffan och kollar på film

kramiz..

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards