Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jenny - 28 oktober 2008 08:02

Ja det var en fartfylld helg med två sjuka föreldrar..:) Tur att det finns alvedon! På lördagen var det Melker en kopis till William på dagis som hade kalas. Så jag skjussade dit honom men jag kunde ju inte hämta eftersom jag skulle in till stan och träffa Liselott och Jonny hade ingen bil heler för den delen. Men då är det skönt att ha bra vänner som Tove som kunde ställa uPP:) Tack! Hon skulle ju hämta Adam så oxå var där så jag frågade om det var ok att hämta William oxå. Så efter jag lämnat på kalaset bar det i väg hem å kasta mig in i duchen för att sen sätta mig i bilen å åka in till stan... Super lyckad kväll vart det. Vi bestämde oss för att äta på resturang var lite lata:) Och riktigt god mat vart det mmm:P Sen gick vi till Odenplan till Wallmans där Footloose var. En bra musikal men tyvär så hade jag nog förväntat mig lite mer av den, men som tur var så var jag med Liselott och då kan en kväll aldrig bli misslyckad:) Love you vännen.

Kom i alla fall hem vid halv tolv helt slut eftersom jag knaprat massa alvedon för att orka med kvällen:) Kasta mig i sängen för att vakna upp till en ny dag med ett till kalas:P Men denna gång var det Adam som hade kalas:) Så mycke tårta å godis blev det:) Tur att William inte är så förtjust i godis:)

Vi hann även med att köpa klinker till hallen i helgen:P wiiiiii nu ska det äntligen bli av att vi lägger klinker i hallen. Ska bara köpa värme kabel sen får Jonny lite att pyssla med:) Han tycker det är så roligt så det går nog ingen nöd på honom skulle jag tro, snarare tvärtom:)

På torsdag är det 4 års kontroll på BVC så då har jag tagit en mamma dag. Det var mitt på dagen så det finns ingen anledning att ta sig till jobbet. Skönt med en ledig dag sen på fredag är det halvdag å på lördag blir det antagligen underbara barn mässan:)

Men nu måste jag jobba lite ha en bra dag

Kramizz

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards