Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Jenny - 8 oktober 2008 09:36

Äntligen har jag fått i väg dom:) Lite sent kanske men dom flesta vet ju redan endå. Jonny tyckte det var onödigt att göra dom , men jag menar på det att har jag gjort speciellt kort till hans kalas varje år hittills, varför ska jag sluta nu???

Inte för att jag har så mycke tid till att exprementera men det vart ganska bra endå tycker jag!

Hoppas på att pappa och Annethe kommer att dom kan utstå min mamma där om hon nu kommer:), hon visste inte om hon skulle jobba!

Hade i alla fall vart kul att ha er där. William skulle uppskatta det i massor.

Peter du är välkommen du med om du inte har annat för dig!:)

Nu är det bara en och en halv arbetsdag kvar sen är vi lediga fredag lör och söndag såååå skönt!!

William ska få bestämma vad han vill göra hela dagen å så ska vi bara mysa.

Ne måste jobba lite....


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards