Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Jenny - 16 oktober 2008 08:09

Kolsvart när man åker till jobbet och kolsvart när man kommer hem, inte undra på att inspirationen är helt döende just nu.. Som tur är har jag en underbar son och ett underbart liv i magen som jag är så spänd av förväntan vad som komma skall:)

Var evigheter sen jag skrev dessutom.. Suck har ingen fantasi alls!! Kalaset i helgen vart lyckat i alla fall och William var så nöjd och glad. Han har dock en present kvar som han ska få av farfar:) Så i helgen har han lovat att dom ska åka till leksaksaffären så får han välja ut vad han vill ha. Förövrigt kommer inte helgen med några planer så vi får se vad man hittar på:) Men nästa helg då är det Fooloose weeeee! Lääängtar.

Förlåt Evelina i alla fall för att jag inte kom i går, jag vet att jag vart dålig på att visa upp mig men det är bara så det är. Hoppas du har lite förståelse i alla fall.

Missade säkerligen en massa shopping:P Men lika bra det är så fattig endå:)

I dag ska jag till MVC på lite koll har haft så himla ont på sisstonde, är säkert inget att oroa sig för men jag vill hellre komma och prata lite känns bättre då.

Ne nu ska jag göra lite nytta ha en bra dag i regnet:)

V 23 i dag förresten:)

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards