Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Storslaget bröllop!!!<3

Av Jenny - 11 september 2010 21:54

I går hade vi äran att vara med på ett helt fantastiskt bröllop som innehöll ALLT och då menar jag ALLT!!

Fredrik sjöng och höll vackert tal till sin fru..

Så vackert mina tårar sprutade,

Jenny du va vacker som en dag såklart finaste tjejen på hela festen..

Alla som sjöng höll tal å allt vad det innehöll var helt fantastiska..

Jag säger bara VILKE BRÖLLOP!!!

Här kommer lite bilder

  

                                 

Jag och Jonny åkte fredag morgon vid 08.00

HAr ju min fantastiska pappa och Annethe vet inte vad jag skulle göra utan er..

TACK!!!

Kom till Sundsvall vid halv ett checkade in på hotellet rusade ner till stan Jonny köpte en kostym shit va snygg han va..

Förutom brudgummen så JA MIN SAMBO VA SNYGGAST   

Bröllopet va helt otroligt, otrolig sång i kyrkan av Jennys systrar och Jennys barndomsväns kille.. Vilken röst han hade..

Jonny å jag står med hakan nere i knävecken..

Festen va PERFEKT..

Massa roliga tal och tal som gick i sångens tecken..

Fredrik sjöng både i kyrkan och på festen för sin brud,,

Du äger Fredrik!!!

Jenny vacker som en dag sååå vacker vi är såå glada att vi fick vara med och dela denna dag med er..
Ni är fantastiska.

Det dom oxå va otroligt roligt va alla vi träffade..

Jonny träffde på en Åkersbergabo jag träffade på gymnasie kompisar  

Kvällen va helt perfekt..

och jätte kul att höra att det finns fler som läser min blogg oxå..

lämna nu spår som utlovat  

Skönt å komma hem i gen i alla fall..

pappa och Annethe hade såklart skämt bort våra barn till tusen va massa nya grejer här hemma ni är bara bäst..

inte undra på att våra barn älskar att vara med er när ni tar hand om dom så väl med kärlek och omtanke..

Älskar er och det vet ni!
I morgon blir det mys med barnen innan jobb på måndag..

Men saknar redan Sundsvall

Tänk om möjligheten fanns att flytta dit!!!

Tack för i går alla jätte kul att träffa alla som är Jenny och Fredriks liv!!

  

 
 
Ingen bild

Anja

12 september 2010 14:34

Fina bilder, ni var jättetjusiga! Och kul att det var lyckat! Men inget prat om flytt från Åkersberga nu va ;)

Jenny

12 september 2010 15:34

Tack :) Ne kommer nog tyvär aldrig hända då vi har all släkt/barnvakt här:) Sen finns nog inte Jonnys jobb där uppe så det blir nog svårt att klå!!! :) Sen kan vi ju inte flytta i från våra kära vänner här nere, får se till att hälsa på det kära där uppe lite oftare i stället :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards