Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Halv dag i dag nice....

Av Jenny - 31 oktober 2008 08:16

Ja i går var det 4 års kontroll och det klarade såklart lilleman av galant:) Efter det vart det fika med Jenny och stormagen hihi tänk hon ska ha på torsdag Oj oj tiden går fort. Jätte trevligt att ses i alla fall blir alltid så lång tid mellan gångerna:(

William fick nya vinterskor i går oxå nu är det bara vinterstället kvar och det inhandlas väll i helgen skulle jag kunna tro.

Underbara barn mässan i Älvsjö blir det på lördag, ska bli kul.

I går kväll hade jag och Jonny ett jätte bra samtal, låter konstigt kanske men det är sällan vi sitter ner tillsammans och faktiskt pratar om hur vi mår. Men i går fick jag avreagera mig och tala ut hur jag verkligen känner för vissa saker. Det tar verkligen i mot att prata om, men allt har vart bra ett tag med denna person men nu är det på väg ner i gen och jag vet verkligen inte hur jag ska handskas med det??? Jag kan väl endå inte behöva va mamma till en som är över 50 ? Är det nödvändigt???

Jag blir bara så frustrerad, väx upp man kan inte hjälpa nån som verkligen inte försöker själv. Tyvär men så är det verkligen i detta fall!!!!

Tack i alla fall Jonny för att du orkade lyssna på min bittra syn och att jag faktiskt ska lita på att du är mitt stöd i detta fast jag inte trott det! Men i bland känner man sig ensam om allt, som att ingen har tid att stanna upp och lyssna.

Men som det känns nu så kommer jag att försöka släppa taget, har en bäbis i magen att tänka på, en son som behöver min uppmärksamhet och en sambo jag verkligen inte får glömma bort att pyssla om då å då:).

Ledsen M.... men det känns som vi vart här tidigare och jag orkar verkligen inte mer du måste ta tag i det som är viktigt för dig och din omgivning.

Det var lite djupa tankar, nu ska jag jobba på lite eftersom jag slutar ett i dag å får äran att hämta min son wiiiiii:)

Ha en underbar helg.

 
 
Ingen bild

Tove

31 oktober 2008 23:28

Skönt att ni fick prata lite, tänker på dig och du vet vart jag finns om det skulle vara ngt!!

Ha en underbar helg och ha så mysigt på mässan var själv där idag!!

Adam åkte med farmor och farfar till Småland igår och kommer hem på mån, så det är så tyst här hemma, men han har det super (1,5 dm snö) och det är det viktigaste!!!

Kram

 
sessan

sessan

1 november 2008 21:34

Tack vännen. Härligt att han får lite snö:) Va kul. Skönt för er oxå att bara ha lilla Ella att mysa med:)

Kram kram

http://www.rackarungen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards