Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Jenny - 1 juni 2009 12:13

                    

Det bästa som finns det är ni!

Av Jenny - 1 juni 2009 11:58

Vad  är det för en dag i gentligen...

Jo det är väl en hyllning till oss mammor vilket bra jobb vi gör.

Ha ha bra å bra vi gör det vi är ämnade för att göra så det är väl igentligen inget speciellt kan jag tycka!

Älskar man sina barn så är det väl underbart att ta hand om dom.

Men i går hade jag nog ingen glad dag..

Eller jo när jag vaknade var jag nog glad, men hade kanske för höga förväntningar på dagen.

Men tack William (Jonny) för parasollet till bordet jätte fint.

Det låter inge ironiskt va:)

Självklart vart jag jätte glad dom tänker på mig:)

Men PARASOLL bara för att vårat förra gått sönder så då fick JAG ett nytt.

Ne nu ska jag inte vara sån:)

Tack för att ni tänker på mig!

Middag var det grillning i vanlig ordning, mja hade nog kunnat tänka mig nått som vi inte ALLTID äter...

Uch vad jag låter otacksam.. fy fy fy!!!

Kan inte hjälpa det men i går var ingen bra dag!

Men i Lördags var det en kanon dag i stället.

Vi åkte ner till centrum där det var centrum kalaset.

The poodels var där och spelade,

sen fick William hoppa studsmatta med sele. Hoppa lite hoppborg.

Å så var det ansiktsmålning på leksaks affären.

I alla fall var det en jätte mysig dag, vi strosade i centrum som en riktíg familj.

Det händer inte ofta att man gör något tillsammans så här så det var mysigt.

Inte för att Åkersberga centrum är suuuuper kul men det var i alla fall mysigt.

Önskar bara att jag var en lite mer possetiv människa just nu.

Jonny klagar rätt mycke på mitt sura humör.

Vet inte vad det beror på!!!

Jag saknar det där lilla extra tror jag....

Men helgen över lag har vart super härlig med kalas väder.

Nu ska jag gosa lite med min son!


Ovido - Quiz & Flashcards