Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Jenny - 10 juni 2009 21:58

Ja det kan man lungt säga...

I går var det sissta avsnittet för desperet houswifes och

Brothers and sisters för säsongen. Det suger...

I dag var det sissta avsnittet för greys fasiken vad det ska va spännande..

Så grym serie!

Så vad gör jag nu??

Sitter här i min ensamhet Jonny gick å la sig utmattad efter en arbets dag.

Vad är jag???

OTROLIGT SÄLLSKAPS SJUK.

Men kan ju inte begära av honom att han ska orka som snackat hela dan!

Sånt är livet.

Inte kom han hem med nån dansmatta heller ååå typiskt.

När blir man överaskad!!


I dag skickade Evelina ut mess om midsommar på kullen!!!

Ja det är klart att man inte ska missa det så bekvämt hemma på 0 sek:)

Men glömmer aldrig första midsommar här uppe,

så roligt blir det nog inte i gen.

Men Hanna min darling hur ska jag klara midsommar utan dig har ju precis börjat vänja mig att ha dig här varje år:(

I morgon är det dagis för William och jag ska ner till svärmor och säga hej tror jag!

Nu ska jag kolla in FB innan jag går å nanar:)

Sleep tight!


Av Jenny - 10 juni 2009 14:33

Dett aväder gör mig GALEN!!!

Blir bara deppig å nere..

Framförallt shopping sugen:P

Jonny har bilen och det regnar ute.

Absolut ingen lust att vistas ute, men William och jag går varandra på nerverna:)

Inte så illa som det låter men det är inte lätt när det är trisst väder.

I morgon ska han till dagis då de ska till Rönninge gård så det blir kul för honom träffa lite kompisar.

Sen ska jag nog försöka omvända detta vidriga väder till nått bättre så man kan hitta på lite uteaktiviteter!

Hittat min dansmatta nu tror jag, måste bara övertala mannen här hemma att jag VERKLIGEN BEHÖVER DEN:)

Kan inte va lätt att ha sambon hemma i regnet som bara blir mer och mer shopping sugen och skriker JAG VILL HA!!!!!

haha stackars han:P

I helgen fyller Jonnys pappa år så då ska vi nog dit en sväng misstänker jag, sen på söndag så ska jag träffa Liselott det ska bli trevligt hade ju kunnat vart lite solsken på oss men man kan inte begära allt här i livet.

Nu ska jag be till gud att klockan springer fram så Jonny kommer hem nån gång och man får lite socialt sällskap eller ja han brukar ju va rätt trött när han kommer hem så socialt å socialt, men jag har i alla fall då valet att prata med honom:)



Ovido - Quiz & Flashcards