Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Jenny - 7 juni 2009 20:46

Här kommer en liten summering av bilder.

                     

           

                     

       

En härlig helg med goda vänners sällskap, jag ska INTE klaga:)

Tack för att ni kom med era underbara leenden även om förkylningen sänkte mig lite så var det nog som en medecin att få träffa er:)

På lördagen var vi ensamma utan Jonny som var i väg med Niklas och company på svensexa...

OJ OJ Säger jag bara..

Lät på Niklas i alla fall som han hade det bra.

Och det var huvudsaken.

Lite bus på vägen men vad ska inte en svensexa vara:)

Jonny somnade dock rätt tidigt på kväellen, så där en 19.30 HAHAHA!!!

Niklas, Erik och Johan kom över och undra vart han tagit vägen haha.

Men det var ingen idè att få liv i honom bara låta honom sova.

Jobbigt när man öppnar första ölen 06.30

Somliga straffar gud med detsamma:)

Men Jonny tyckte det var kul så länge det varade.

Själva var vi hemma och kollade på fotbollen mellan varven,

jag är ingen fotbolls fan men för Anthonys skull fick det stå på:)

Tråkiga med helgen var att jag inte fick träffa min goaste vän Liselott men vi tar i gen det med att ses nästa helg istället!!!

DET MÅSTE VI GUMMAN:)

I dag har vi vart hon Jonnys farmor och farfar hela dagen nästan med ett stopp hemma hos Jonnys mamma!

Så dagen har rullat på och nu är det endast jag vaken:)
Jonny, William och Alva nallar gott i sina sängar och jag försöker tala om hur min helg har vart.

Men vart riktigt fest sugen när jag träffade på svensexa gänget åååå

Måtte tiden gå fort till Alva slutar amma:P

Nu ska jag ta å surfa vidare....

Good night sweethearts Good night!!



Ovido - Quiz & Flashcards