Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Jenny - 12 juni 2009 21:09

Regnet det bara öser ner och öser ner mitt humör går bara ner och bara ner!!!!

I dag var jag i väg och köpte mig en dansmatta ÄNTLIGEN:)

Men fasiken va svårt det är:)
Hade glömt bort hur svårt det va:)

Men men det kommer att ta sig hoppas jag.

Man får köra stenhårt när kidsen somnat:P

Fast nu å andra sidan sitter jag å vräker i mig chips uch på mig!!!

Men gott är det:)

Jonny sover, William sover Alva sover och här sitter jag nu i gen:)

Det är jag och datorn och sen Berg flyttar in såklart:)

Fasiken Hanna hur ska det gå.. En midsommar utan dig:(

Ja enda sättet är att jag vet att vi ses den 18:e:)

Nu är det snart Berg flyttar in bäst jag beger mig in till soffan.

Ha en fortsatt underbar fredag för er som orkar hålla er vaken:)

Ovido - Quiz & Flashcards