Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Jenny - 11 juni 2009 21:53

Är det så att jag kanske är en otroligt dålig vän??
Jag har faktiskt många gånger funderat över detta!!

I kväll fick jag nog en kick i rumpan och insåg att nu måste jag skärpa mig och sluta klaga på att jag är så ensam om dagarna!!!

Jag vet att jag vart underlig på sisstonde, men i bland går man igenom en fas i livet som gör att man kanske väljer att ta avstånd från det verkliga livet.

Alla underbara människor man har i kring sig som bryr sig!

Jag inser nog inte att det finns vänner runt i kring mig som verkligen är mina vänner.

Två vänner känns det som jag tappat senaste året 

varav den ena är sen barnsben :(

Blir arg på mig själv att jag är sån!!! Varför???

Tack för att du är ärlig och att du påpekar det för mig!

Ärlighet är något man lever länge på, jag hoppas att det kommer att räta ut sig och att jag nånstanns kanske kan få rentvå mig med lite tid bakom mig?

Vet inte varför det blev som det blev?

Jag vart gravid kände mig ofta nere under den perioden av olika anledningar.

Nu har underbara Alva dykit upp och jag är på väg upp.

Har en bit kvar, men det hänger tyvär inte bara på mig.

Tack för att jag fick skriva av mig:)



Ovido - Quiz & Flashcards