Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Jenny - 3 juni 2009 17:01

Min son är helt otrolig:)

Han älskar hemlisar, och det var just det vi gjorde i dag!

En hemlis:)

Men det första han gör när han kommer hem efter att pappa kommit hem så säger han.

- Pappa jag vet en hemlis som jag inte får säga:) haha!

Tur jag aldrig sa vad det va:)

Annars i dag har vi vart hemma hos Williams gammelfarmor och fafar.

Barbro tog fram gamla album på Jonny osv.

Älskar att kolla på kort.

Sen for vi in till Arninge en sväng för att uträtta lite ärenden för kommande högtider:P

Nu har vi ätit lite middag och Jonny och William är ute och funderar på fyrhjulingsåk!!

I morgon är Jenny och Fredrik här från Sundsvall så vi ska ses och käka lunch och sen antagligen ett besök på Lekiz!

Händelserik dag men det blir nog kul...

Snart helg i alla fall ska bli skönt inte vet jag varför är ju alltid ledig:)

Men kanske för att man är hemma hela familjen!

Nu ska jag ta å se om lille man vill åka nå fyrhjuling,

Hoppas alla haft en bra dag kraaaaam

Ovido - Quiz & Flashcards