Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jenny - 4 juni 2009 08:48

  

Kan man vara annat än stolt över dessa undvärk??? Älskar er mina barn.

Vi är väl lite lik varandra va;)?



Av Jenny - 4 juni 2009 08:34

Så känner jag mig i dag...

Förkyld och aningen huvudvärk som jag misstänker kan va feber.

Men i med en alvedon och möt dagen.

Vem har tid att vara sjuk med två barn hemma!

Och i dag ska vi ju träffa Jenny, Fredrik, Oliver och Elliot.

Det ska bli jätte mysigt.

Och Alva har fått för sig att vakna vid sex halv sju på morgonen nu mer.. Suck!!

Hon sover annars alltid till halv åtta åtta.

Men NEJ inte nu längre, hon vägrar somna om även om jag ger henne mat:)

Så det är vackert kliva upp det!!

Tar väl inte många dagar så är man van vid det med!

Vem har sagt att det ska vara en vila att ha barn och va hemma???

Men jag tycker det är super skönt att va hemma.

Kan sakna den sociala biten för man har inte många som är hemma om dagarna.

Och snart börjar Tove jobba:( Vem ska jag då träffa:(

Det löser sig säkert, det gör det alltid!!

Ha nu en bra dag krams

Ovido - Quiz & Flashcards