Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jenny - 8 juni 2009 11:47

Det är helt sjukt, vi planerar bygga garage i sommar så vi håller förbrilt på med bygglov och allt annat som ska till.

Men fasiken vad pengar det går vid sidan av som bara tillkommer..

Ex utsättning av garage 4000-4500 !!!!!!
För mig är det helt sjukt, att nån ska ta dessa pengar för att sätta ut pinnar där garaget ska stå.
Vi har ju tur:) För i det priset ingår nått som heter lägeskontroll

ååå tack vad snällt!!!!!

Nån som håller med om att det inte är klokt!!

Jag skulle ringa en firma om detta för en stund sen, men det tråkiga me det hela var att han jag får prata med han verkar ju verkligen inte trivas med sitt jobb.

Låter hur sur som helst.

Och man har ju igentligen inte en aning om hur det fungerar så man vill ju att det är nån som ser lite glädje i detta och kan förklara på ett nra sätt!

Och hur possetiv blir man då???

Hur viktigt är detta???

Jag kan få det till minst 10 000 kr i kostnader på bara en massa flum.

Och bara bygglovet kostar 8500...

HELT SJUKT!!!!


Ne måste göra nått av dagen känns som en rätt grå å trisst dag i dag och detta gjorde det ju inte bättre....

Av Jenny - 8 juni 2009 07:52

Min kära son väckte mig i morse kvart i sex... Shit!

Snälla unge SOV det är mitt i natten:)

Men icke å när han låg kvar i sängen kunde han inte låta bli att prata som bara den och det utlöser i att han väcker Alva så vi vart tvungna att gå upp

Så som tur var han aldrig Alva vakna, skönt för henne!

VAd står pålistan i dag måntro??
Billös i alla fall!!!

Så en prommis, en kortare variant med tanke på att Willam är med!

Sen då?

Ingen aning är så trisst i bland att vara hemma.

Men samtidigt skönt på samma sätt!

Har i alla fall vart underbart i helgen med finbesök från Sundsvall:)


Nå vad händer på midsommar då???

Nån som har några idèer.

Själv har jag idè torka vet inte riktigt vad man ska hitta på än!!!

Så har ni (om det är nån som läser) några bra förslag???

Vi brukar ju ordna upp långbord här på kullen.

Men vet inte riktigt hur det blir i år?

Känns som att det kanske är försent påtänkt!!

Ja vi får helt enkelt se.


PS2

Jag håller på att söka dansmatta och spel till till PS 2

VILL HA!!!

Har hittat lite på blocket men det jag har hittat har redan vart sålt:(

Och i butik är det näst intill omöjligt att hitta fick jag höra av en i spelbutiken i Täby:(!!!!

Så vad gör jag?????
SÖKA SÖKA SKA HA ETT I SOMMAR:)

Ovido - Quiz & Flashcards