Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Jenny - 5 juni 2009 21:33

I går var jag, William och Alva  i väg till Lekiz med

 Jenny, Fredrik Oliver och såklart lilla Elliot :)

Efter Oliver och Elliot busat klart på Lekiz åkte vi ner till centrum för att äta lite lunch pizza ofcourse:)

Efter det vart detr lite shopping på ica för att sen sätta oss i bilen och åka hem i gen!

Väl hemma sitter vi och myser lite, dansar lite disco och pysslar på.

Vid halv fyra hör till min förvåning ringer det på dörren.

När vi uppnar dörrenstår min aldeles underbara vän Hanna där med Anthony!!!

SUPRISE!!!!!!!!

Shit det var inte långt i från man ramla bakåt:)

Sötisarna ville överaska och det kan jag lova att ni gjorde!

Så nu har vi det bara mysigt Hanna och ANthony skämmer bort oss med att ta hand om Alva och gosa med henne.

även busa med våran underbara stor kille som vart minst lika paff av att se er i dörren:)

I dag har vi vart i Täby på lite shopping å då menar jag LITE:)

Är ute efter en dansmatta till Playstation 2 med spel men det verkar inte vara så lätt tydligen..

TRISST!!!!!

Vill ha ju......

Men men man kan inte alltid få det man vill ha.

Ne nu ska jag inta soffan med mina underbara vänner...

Har ju sån tur när inte Alva kunde sova att Hanna tog henne en stund.

Du är go du gumman.

BÄst med andra ord!!!!

Ha en härlig fredags kväll krams!!!!

Så härligt att få vila sina armar en stund


Ovido - Quiz & Flashcards