Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Jenny - 2 juni 2009 19:02

Ja så är det, vet inte hur det gick till men kan inte skriva på det i alla fall!!

Så i denna stund skriver jag på jonnys dator.

Så helt enkelt har jag vart utan dator hela dagen...

fattar inte hur jag klarat av det!!:)

man är nästan beroende av datorn:)

Så blir samma visa i morrn men då blir det att köpa att ett nytt.

Kunde ju inte det då Jonny haft bilen i dag!

I morgon har jag äntligen bilen i gen skööönt...

Och i dag vart det sissta frågetecknet för dopet klart.. Weee!

Det kommer bli toppen!

Så vad har vi gjort måndag och tisdag..

Kollat på film, pysslat lite och lekt på golvet.

Alva försöker med en aningen lite ansträngning att vända sig, men inget som är direkt intressant för fröken:)

Det kommer väl när hon känner sig redo!

Ååååå ja HANNA jag är såå sugen på en kall cider:P

Hade vart super mysigt, men snart ses vi längtar så efter dig min gogumma.

Undra vad man ska hitta på i morgon då?

William tjatar om lekiz men vet inte om det känns så kul, vi får se.

Nu ska jag ta å slänga mig bakåt i soffan:P

Kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards