Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Helgens bravader förbi!

Av Jenny - 24 juni 2009 08:26

Midsommar dagen var en seg dag, vi åkte ner till centrum och tog med oss Williams cyckel. Så cycklade vi till lekparken på skolvägen sen promenerade vi längs kanalen innan det bar av hem i gen.

Väl hemma somnade hela högen i soffan å sov till halv sex:)

Vart lite konstigt men så kan det få va i bland!

På söndagen var det kalas för Jonny som fyllde år.

Massa fika och onyttigheter mmm:P Det jag gillar mest!

Han fick sin present då oxå eftersom han fick av alla andra oxå.

Av oss fick han en digital fotoram som han tjatat om så länge:)

På självaste födelsedagen i måndags kom pappa och Annethe hit.

Annethe kom och lagade middag alltid lika gullig.

Å så hade hon med sig eye toy som William och jag fick prova på:)

Det var kul faktiskt.

Sen dansade jag dansmatta fick låna deras dans spel var mycke bättre än det jag har.

som tur var lämnade dom kvar det så jag ska försöka dansa lite på den oxå:)

Jonny fick present kort på K-rauta och en snusdosa som det står Jonny på.

Han vart jätte nöjd över presenterna och har för den delen redan använt upp presentkortena:)

Det var nämligen så att han fick triss av sin mamma i present och vann 75 kr det bytte han in till 3 nya triss och vann 75 kr * 10:)

750 pix tjing!!

Så det var ett bra bidrag till spikpistolen som han då var och köpte i går:)

En riktig manlig leksak:P

I går var vi på domarudden med Tove, Adam, Ella, Malin och Ida!

William badade i 18 grader.

Han sa att det var as varmt:) hahaha!

Kusin kom dit oxå med Emelie och Simon och dom sa samma sak det var så varmt att det bränns:P

Haha härligt med barn och fantasi!

I dag vet jag inte vad som står på listan lika härligt väder i dag med men det var inte så kul för Alva och vara på domarudden men vi får se åker kanske dit en stund efter lunch och bara har lite fika med oss så William får springa av sig.

Nu åter till lite morgon mys.

Ha en härlig dag i solen och njut man vet aldrig när man får se solen i gen:)

 
 
Ingen bild

kakan

25 juni 2009 23:31

va mysigt det lät med bad på domarudden :) jag o syrran va oxå och badade i dag årets första dopp :) Fast de va inte så varmt i vattnet att de brändes men det var lagom svalkande o skönt för i solen va de då varmt så de brändes :)
Saknar dig gumman men nu är de snart dop å då kommer vi så klart! Puss o kram gumman!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards