Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Jenny - 1 september 2009 20:59

Sitter här åter i gen efter att tittat på en film som heter

"I taket lyser stjärnorna"

En riktigt ledsam film, men som Jonny skulle säga det är ju typiskt dig att välja en sån!!

Ja inte vet jag men filmerna verkar dra sig till mig:)

I går såg vi Män som hatar kvinnor den var riktigt bra men inte lika bra som Australia tycker jag i alla fall!

Hur går det för Alva då?

Jo hon blir bara större å större helt otroligt att det går så fort.

Nu när hon sitter ner så vill hon sååå gärna gå ner i krypställning å krypa i väg, men antingen vågar hon inte hela vägen eller så blir det ett magplask på golvet...:)

Men hon är så söt så det står väl inte på om hon övar på nu:)

I morgon får jag väl se om hon har växt nått på längden:)

Tycker mest hon växer på bredden haha men det är väl bra har hon lite att ta av under sjukperioder!

Å William får ta å komma hem till sin mamma nu 3 veckor hinner det hända mycke på tänk om han är helt sig olik mammas bubbas.

ååå saknar hans goa pussar å kramar!!!

Ne surfa runt lite nu innan man möjligen går å knoppar haha

SÅ TRÅKIGT ATT SOVA ENSAM!!!

Natti natt

Av Jenny - 1 september 2009 12:58

Äntligen ny vecka Tisdag är det till och med ;)

OCH PÅ FREDAG KOMMER MAMMAS PRINS HEM!!!
Snacka om att mamma kommer fälla många tårar,

 just nu är det riktigt jobbigt!

Men men ska väl klara det sissta dagarna..

Hanna och Anthony for hem i går så nu är det tomt i gen här hemma.

Saknar er!!

Jonny for till Tyskland i dag och kommer hem i morgon kväll.

Och i morgon är det första läkarbesöket för Alva sen hoppas jag komma i väg till Ikea om inte min mage blir värre.

Tror att jag är på G att få tillbaka min Mens men den får gärna komma oxå så jag slipper ha så nedrans ont i magen......

Sa till Jonnys mamma att vi kunde åka till Ikea efter läkarbesöket i morgon men vi får se då!


Till helgen blir det middag med pappa och Annethe det ser jag fram i mot alltid så mysigt och äta lite mat och snacka massa skit:) Kanske kan spela lite spel oxå denna gång:)

Nu ska jag slappa lite i soffan innan Alva vaknar:) Hon vaknar väl så fort jag satt mig misstänker jag men men!!!

Annars ha en underbar dag alla

Pösss!!!

Ovido - Quiz & Flashcards