Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Jenny - 8 september 2009 21:30

 Vilken kväll:P

Tack Tove för att du påminde mig om Andra Avenyn..

Hade helt glömt bort, antagligen var jag helt uppslukad över att det var idol premiär:)

I alla fall en lyckad kväll me bra på tv för en gångs skullSkrattande

I alla fall enligt min tv smakTungan ute

I dag har Jonny slitit på och fått ut allt grus, äntligen en del avslutat kör på nästa bara:)

Nu är det nog formvirke nästa duktig är han i alla fall.

Utan att i gentligen ha en aning om hur han ska göra så klarar han allt galant.

Plus poäng till dig Jonny!

Hur har min dag sett ut då?

Inte mycke lämnat William på dagis hem i mellan lite lunch till Alva sen hämta William!

Ja inte hinner man mycke med ett 15 timmars barn att hämta och lämna...

Nä det var den dagen det nu ska jag hoppa ner i soffan och se Andra Avenyn som jag spelade in. Vi satt och kollade på en annan film jag spelade in häromkvällen tur man kan spela in:)

Natti natt!

Av Jenny - 8 september 2009 12:55

 Shit nu börjar bloggagratis äntligen att avancera:)

Var nära att byta men har inte orkat engagera mig i det..

Men roligt, ändrade lite i farten men får fixa lite mer när barnen sover i kväll:P

Skulle vilja ha en egen hemsida med mitt största intresse fotografi.

Håller på att fnula på hur jag ska kunna utöka min vakna tillvaro och utbilda mig till fotograf.

Skulle verkligen vilja jobba med det.

Men kanske till en början som en hobby.

Har hela livet älskat att fotografera och dom som känner mig vet att kameran alltid är framme vart än jag går:)

I dag är första dagen för William på lite över 3 månader sen han var på dagis.

Han vaknade i morse med ett jubel jaaa mamma i dag ska jag till dagis:)

Och fröken Malin som han sa till mig att han saknat kom och krama honom i morse och alla barn stod i entrèn när han kom och sa HEJ WILLIAM:)

ååå Skönt att han fick en så bra mottagning!

Så om en timme ska jag hämta honom sen ska vi åka ner till centrum och köåa nya gympa skor.

Han påstår att dom är för små så ja bare å köp...

Inte slutar han å växa....Skrattande

Nu ska jag försöka hinna med lite innan det är dax att hämta älsklingen..

/Sessan

Ovido - Quiz & Flashcards