Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Jenny - 15 september 2009 14:55

 Ja jag måste säga det att min sambo är en riktigt händig man !

Han har aldrig byggt ett garage men han har allt i huvudet, hur han vill ha det och läser på hur man ska göra med undantag av lite hjälp från en vän.

Jag är helt enkelt väldigt stolt över honom.

I helgen har han jobbat på som en tok och ska inte tala om veckan som gått.

Han kämpar både ute och inne..

Ja lite får han njuta sen när det är klart med lite bastu och relax:P

Vill bara ge honom kred för han är såååå duktig..

I söndags började jag ana oråd med William och förkylning.

Mycke riktigt tok förkyld å feber och ni ska inte tro att Alva och jag klarar oss från Bacillerna:)

Nee men mig är det inge större fel på mer än vanligt:)

Lite alvedon sen är det bara att kämpa vidare..

Alva är dessvärre sämre även William men tycker att verkar lite piggare i dag.

Men jag håller honom  framför tv utan bus för att han ska vila upp sig lite.

 

I går blev Alva 7 Månader ååå det går så fort..

  

Hon vill så gärna krypa men det är en liten bit kvar innan hon kommer åt rätt håll.

För baklänges är inga problem:)

I dag när William kröp på alla fyra var hon sååå nära att göra lika men hejdade sig i sissta sekund!

Mammas sötnosar här hemma.

I kväll är det föräldrar möte på Williams dagis mellan 19 -20.00

Jag pallrar mig i väg så får Jonny avnjuta sissta timmen med barnen i vaket tillstånd:)

Men för hans del blir det att byta arbetskläder så fort han kommer hem..

Ingen rast ingen ro för honom inte..

Själv "sliter" jag på inomhus haha å vad är det jämföres med allt tungt arbete där ute..

jaja vi ska väl ha ett rent hem å lagad mat i alla fall blir lite trisst å grinigt annars:P

I morrn försvinner min sambo till Tyskland i ett par dagar i gen.

Känns inge konstigt längre har redan vant mig..

HA en fortsatt solig dag nuKyss

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards