Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Jenny - 21 september 2009 15:39

Så här vacker vart min son efter klippningen i dag.

Insåg att det var på tiden han klippte sig var trotts allt 5 veckor sen.

Innan dess var vi till öppna förskolan WIlliam tyckte det var riktigt roligt. Hade inte tänkt gå dit i dag i gentligen.

Men tyckte både William och Alva kändes piggare så vi pallrade oss dit.

TROTTS NATTENS ÄVENTYRFörvånad

Jo det var nämligen så att vid halv två i natt tyckte Alva att hon sovit klart för natten.

Hon hade jordens kalas i sängen. När klockan blivit tre och hon fortfarande inte gett upp gick jag ner för att göra lite välling.

Detta har aldrig hänt hon sover alltid hela nätterna och äter inget på natten.

MEn det var inte så att hon var ledsen eller så utan hon skrattade och pratade...

Men efter välling strax efter tre så tror jag hon slockna nån stanns mellan halv fyra och fyra...

Men shit alltså.

Å sen vakna William kl 7 och ville att jag följde med honom upp.

Så det var vackert kliva upp och se till att han fick det han behövde.

Vid kvart iu åtta vakna lillstrumpanGlad

Glad som en solstråle..

Ja det är inte lätt å va varken förälder eller barn!!

Nu ska jag laga lite middag så min älskade karl får lite mat när han kommer hem efter en arbetsdags slit..

TjingelingFlört


Ovido - Quiz & Flashcards