Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Jenny - 23 september 2009 20:45

 Ne till att börja insåg nog jag å Liselott att det var ju Wetlife vi ville se så nja blir nog inget den 4 December.

Men jag tror vi ska försöka slå till på en julshow i stället för måste hitta på nått kul!

________________________________

Sen kan man just nu säga..

Varför är jag så här å varför är du så????

Kan man inte bara koppla av å njuta av det underbara livet vi faktiskt har!!!

Att va småbarnsförälder är inte det lättaste det ska gudarna veta!!

Är så frustrerande förAlva vägrar somna med Jonny och jag orkar inte lyssna på skriket så jag tar henne.

För jag har ju inge bättre för mig än att va hemma....

Så konflikter det blir det kan jag lova!!!

å jag är jordens tjurigaste just nu och det är inte konstigt Jonny är less på mitt gnäll.

Men blir man inte gnällig av att aldrig släppa hemmet å bara göra alla dessa skit sysslor hemma!!!!

Sorry har ingen att skrika av mig allt på så det får bli bloggen haha till hela världen i stället...

Ne allvarligt är väldigt nere och vet varken ut eller in.

I morgon är en annan dag och hoppas den blir ljusare.

Blir i alla fall öppna förskolan med Alva.

Natti natt....

Av Jenny - 23 september 2009 13:25

 Glömde skriva i går om min son s underbara infall!

Jag hade tydligen inte vaknat när han klev upp i går morseSkrattande

Så kvart i åtta hör jag William stå i trappen - frukosten är klar mamma..

Jag studdsar upp ur sängen vilken dålig mamma jag är han e vaken å jag har inte vaknat av det..

Men det va så gulligt, när jag kom ner hade han dukat fram två tallrikar skedar, glas, yogurt, saftTungan ute och puffar!

ååå mammas älskling å vet ni vad han säger - jag tänkta att du skulle slippa göra det i morse!

åååå mamma smälter hur underbar son får man ha!!!

Han sa även att jag sa inget när jag gick ner för jag ville inte väcka dig.

Ja hur hade mitt liv sett ut utan mina barn å sambo???

Antagligen urtrisst!!

Ändå satt jag i går å sa till Jonny att fy vad man kastar bort sitt liv..

Vad har jag gjort dessa 7 månader sen Alva kom??

Har nog inte vart hemifrån utan nått barn en längre stund alls...

Det är inte klokt men å andra sidan ja mina barn har fått all min uppmärksamhet å kärlek!

Ja som vid sådana här tillfällen ångrar man inte en stund av sitt val i livet.

Jag älskar mitt liv fast man kanske saknar sin vänskap på alla dessa långa håll

Men men tur man har sina barn:)

_____________________________________

Jag har i alla fall ett datum att se fram i mot nu Tungan ute

4 December är det jag å Liselott som skakar loss på hovet till Backstret boys!

Hihi det ska bli riktigt kul faktiskt.

Tack vännen för att du håller ögonen öppna för spännande äventyr och att du vill dela dom med mig.

Älskar dig vännen!

Ne strax hämtning på dagis så lite mys med sonen.

Backstrets back alrightTungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards