Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Jenny - 18 september 2009 08:39

 Ja så ser våra fredagar ut så länge det går:)

I natt kom Jonny hem slutade med att vi låg alla fyra i sängen:)

William vakna på en gång när han hörde pappa kliva in genom dörren.

Så i natt har det vart trångt i sängen:)

Jonny åker in till jobbet strax hade såklart massa att göra..

Så där sprack mina mys planer ja ja det är vardag och han ska ju normalt sett jobba, även fast jag kan tycka att han kom hem jätte sent i tisadags kväll å sen kom hem i natt men men alla har vi inte lika värderingar!!!

Blir grillning i kväll med förhoppningsvis lite gott vin att njuta av :P

Sen är det helg och det är = grund arbete så då ser man inte mycke av honom!

Ja vad hittar man på i dag då???

Jonny tar bilen inte för att det hindrar oss att ta oss nån stanns i gentligen men vi blir nog hemma å pysslar lite behöver dammsuga lite innan helgen!

Ne nu ska jag mysa lite med mina barn.

Ha en solstrålande dag :O)

 

_____________________________________________

 

I dag ställde sig Alva mot mig själv, helt utan förvarning stod hon bredvid mig sötis:)

Ovido - Quiz & Flashcards