Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Jenny - 11 september 2009 09:01

  

Ja så sa tjejen i kassan till Jonny i går:)

Ha ha det är alltså inte bara dom vi känner som tycker att dom är lika!

Ja William gör allt sin pappa gör och JA dom är otroligt lika varandra.

Men mina ögon har han:)


Måste bara berätta i natt var det femte natten Alva har sovit i genom hela natten utan att ätit:)
Så jaaa nu är jag ammnings fri i gen:)

Känns skönt på ett sätt men på ett annat så känns det som att mammas lilla bäbis helt plötsligt inte är bäbis längre..

    

Men bedårande barn JA det har vi:)

Jag är såå stolt över mina undvärk.

Jo i går var jag och Alva på öppna förskolan:)
Alva tyckte det var en riktig hit hon var överlycklig att få leka med alla små barnen och sång stunden ska vi inte tala om hon sjöng och va med hela tiden!!

Min lilla sångfågel precis som William:P

Så jag ska nog gå till ÖF måndagar med William och Alva sen tänkte jag nog gå torsdagar med bara Alva.

Sysselsättar man sig lite och får träffa lite mammor och pappor.

Ne nu ska jag ta tag i dagen i kväll kommer svärmor och Sten och äter middag med oss.

Have a lovely day...

Tänker på dig Marika.

Ovido - Quiz & Flashcards