Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Jenny - 10 september 2009 13:09

 Har precis läst en väns blogg om hur hennes och hennes mans liv har gått åt olika håll.

Hur gick det till?? Vi hörs väldigt sällan och ennu mer sällan har det blitt tyvär:(

När jag bodde uppe i Sundsvall under en period var vi som ett.

I högstadiet var det rivalitet om samma kille men när vi kom till Gymnasiet och växte till oss lite hittade vi varandra i gen och blev riktigt goda vänner.

Vi kom hem till varandra på kvällarna för en kväll cigg,:) Vi sov hos varandra OFTA.

Underbara party kvällar ja allt man gör med en bästa vänGlad

Vi hade mysiga kvällar framför stereon och pratade en massa om allt och ingenting!

Det jag vet är att det var en sann vän och vi hade otroligt roligt tillsammans!

Tiden går och man hittar olika vägar i livet.

Jag fann min väg ner till Leksand och vi sa adjö i Sundsvall.

Till min glada förvåning hittade min vän sin väg ner till Leksand oxå:)
Men hon pluggade jag jobbade och på den vägen var det..

Sen slutade mitt liv hastigt i Leksand för att ta nya tag i Stockholm men kärlek och barn!

Och jag gjorde antagligen det största misstaget i livet och gick inte på hennes bröllop som vi var bjudna på av olika anledningar.

En plats i mitt hjärta har du alltid Marika och det hoppas jag du vet.

Jag hoppas och är ganska säker på att ni vet vad ni gör.

Men det var verkligen inget jag trodde skulle hända.

Men somsagt livet kan ta vändningar och det är inget man kan veta...

Kände att jag ville skriva av mig lite när jag läste hennes blogg för jag vart väldigt ledsen i mitt hjärta!

 

Ovido - Quiz & Flashcards