Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jenny - 22 september 2009 18:29

 Tack för ett trevligt besök i dag..

Skönt å prata med nått annat än barn hihi!!
Så illa är det inte men man blir alltid lika glad av sällskap.

Efter det var det dags för Jonny att komma hem och vi åt middag.

Nu ligger alla mina tre barn i badetTungan ute

Och jag tar min sedvanliga paus framför min kära vän datorn:)

Trött som bara den är jag men det släpper nog lagomt till jag borstat tänderna och ska lägga huvudet på kudden!

Vad har jag gjort annars i dag...

Ja menjag är ju Jenny, städat lite hängt tvätt ja ni vet de tråkiga sysslorna:)

Å så lämnat och hämtat William där i mellan.

Det börjar närma sig min älskade sons födelsedag oxå, har inte en aning vad man ska handla till honom.

Men det dyker alltid upp nått när det närmar sig!

Ja i kväll vankas IDOL och såklart ANDRA AVENYNFlört

Ne nu ska jag se vad mina troll hittar på.

Tjilivippen!!!

Av Jenny - 22 september 2009 10:00

 I natt har Alva sovit bra med lite undantag av att man måste stoppa i nappen men det gick bättre:)

Ingen välling i alla fall å det är bra..

Här kommer två bilder på mina yrväder som jag är såå stolt över!

    

William nyklippt å så Alva i sina fina kläder hon fick i doppresent av grannarna Eve och Nicklas:)
Hon vart så fin i dom.

Och William vart så fin i nya klippningen.

Själv ska jag låta dom klippa mitt hår på fredag har lite i dèer på hur men det blir väl det gamla vanliga i slutändan.

Ne hoppas verkligen på lite förändring för jag är sååå less på mitt trissta hår..

Vill bara ha en omvandling med lite lyster, har alltid oturen med frisörer att dom inte har en aning om vad dom ska göra med mitt hår så det blir oftast att jag kapar av det en bit å klipper upp det..

TRÅKIGT!!!!

Nån som har bra tips vad som skulle passa får gärna dela med sig av det!!

I dag är William på dagis i alla fall å han var så lycklig att åka dit han sprang ut till bilen,

och när vi kom fram sprang han ut till dagis utan stopp:)

Skönt när det är så i alla fall!

Nu ska jag surfa vidare ha en bra dag

Tjo och tjim!!!

Ovido - Quiz & Flashcards