Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jenny - 19 september 2009 16:01

 Ja i dag har man inte fått många knop gjorda..

Skönt med såna dagar oxå men känns som dom vart endel på sisstonde..

Visst fixar man tvätt disk dammugnings osv men det räknar jag till  vardagsgöra.

I går åt Jonnys pappa mat med oss trisst för honom att äta middag själv så det är klart att han får äta med oss vi ska ju endå äta middag.

Efter maten fick jag sjunga singstar med William som hör till det vanliga fredags myset.

Han älskar det å jag tycker det är kul så det är klart vi kan avvara en timme på detTungan ute

Sen var det nattning av barn innan Idol började.

Vid åtta sov våra små då kunde jkag å Jonny koppla av å glo på tvFlört

Fast i går var det lite mys med vin och sitta och prata lite.

Känns som att det händer allt för sällan att man sitter å småpratar..

Jonny är ju vanligtvis väldigt trött och samma är det här så oftast glor man på tv en stund innan man går till sängs å glor en stund till på tv Glad

Haha vilket pensionärs par vi är..

 

Ne vi konstaterade att vi måste hitta på lite mer tillsammans annars dör man ut som par tror jag.

Och för en gångs skull just nu känns det som vi ligger på toppen å det känns riktigt bra.

Älskar dig Jonny.

Halt otroligt 6 år blir det nästa år vi vart tillsammans och under dessa år har vi hunnit med att skaffa två underbara barn och ett fint hem som vi älskar.

Jag tycker bara vi kan vara stolta över varandra att vi klarar oss i genom kriser ochh allt annat som passerar.

Jag tror vi är gjorda av kärlekstrådKyss

______________________________________

 

I kväll blir det Taccos mmm :P favvisen!!

Sen får vi se vad som händer men vi lär ju inte trampa våra fossingar utanför dörren för det skulle inte va likt oss Flört

Ovido - Quiz & Flashcards