Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Jenny - 20 september 2009 18:25

3/3

 Ja den helgen som man längtar till varje vecka. Sen när den kommer hinner man bara blinka så är den över!

Ja ja man ska inte klaga har ju fått haft hela familjen hemma även om den största är ute på gården

Som sagt har inte gjort så mycke denna helg men å andra sidan har vi snoriga barn så det har inte vart nån idè.

Ska väl försöka ta mig till badhuset med barnen nu när hösten närmar sig med stormsteg.

Just nu ligger Jonny,William och Alva i badet så jag passar på att sätta mig vid min näst bästa vän haha!

Skönt med en blogg Du e mig trogen och lyssnar alltid.

Inte bara nån som kommer å går.

Inte en vän som försvinner som man behöver sakna.

Ne det är bra med bloggandet

Vill ju bara ha min rosa lilla "blogdator"

(Se ovan, den e juuu ååå fin)

Man vill ha å vill ha hela tiden..

Igentligen så är det väl en tröst till det man saknar...

Inte för att jag igentligen på nått sätt har det dåligt.

Men mycke vill ha mer brukar man väl säga.

I morgon är det en ny vecka och jag hoppa mina älsakde undvärk här hemma blir friska så jag kan pallra mig i väg till öppna förskolan å lite annat mys.

Ne nu ska jag jag se till hur de har det i badet.

Hoppas alla haft en bra helg å är laddad för en ny vecka.

Tjolahoppsansa va va det ja sa...

Ovido - Quiz & Flashcards