Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Jenny - 26 september 2009 20:16

 Ja då är helgen här, i går var det fredags mys i vanlig ordning:P

popcorn och singstar men denna gång var Jonny väldigt sugen på att va med så då fick vi ta del av hans vackra toner haha!!

Sen nattning av barn å Jonny får natta Alva medans jag tar våran store pojk.

Går väl ok för Jonny att natta Alva men vaknar hon till kan det bli svårt i bland men i går gick det hyfsat.

I dag fick jag komma ner och rädda situationen.

Jag ska i alla ´fall ge mig sjutton på att jag ska med den 7 November..

I går klippte jag mig oxå, vart ingen direkt stor förändring men lite kortare i alla fall å bort med det slitna!

Sen bar det i väg in till stan på kulturhuset med Jenny och Mattis...

åååå så mysigt det var där.

En hel våning för barn med alla dessa olika läshörnor lekplats ja allt hade dom å så ljust och fint.

Så det var inte sissta gången vi va dit!

Alva fick världens puss å kram av Mattis när vi sågs åååå goskillen..

Kommer nog bli bra kompisar det där:)

å så håller jag tummarna för skärgårdsstad, vore super kul att ha er nära!

i dag var jag in till Täby en sväng å fixade lite inbjudningskort inför kommande kalas.

Ja 5 år blir min "lilla" kille:) Vad hände, när blev han så här stor???

Helt sjukt!!!

Njut vidare av lördagen som är kvar för det ska jag...


Ovido - Quiz & Flashcards