Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Jenny - 16 september 2009 20:14

MMS-bloggning  

Här har jah mina älskade barn mysandes i soffan innan läggdags:)

ååå jag är så stolt över dom!

I dag har min mamma vart med oss hela dagen och det har gått över förväntan!

Alva accepterade henne på en gång:)
Hon är judå lite kräsen min dotter:P

William ville inte att mormor skulle åka hem när det var dags..

Han sa hela tiden mormor jag vill inte att du ska åka än:)

ååå mammas gullunge..

Å jag min sambo han är i Tyskland å jobbar..

Just nu är han ute och käkar middag.

Nått som är rätt roligt är att han är ute och äter på resturang mer med sin kvinnliga kollega

än han nånsin har vart med mig hahah!!!

ja så kan det va..

Inte lätt för stackars mig som bara är LITE avis.

Men det ska jag väl va eftersom jag älskar honom...

I morrn är han hemma i våran famn i gen!

Nu ska jag glutta lite på Idol:P

Natti natt...



Ovido - Quiz & Flashcards