Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Kanske inte riktigt som vi tänkt oss..

Av Jenny - 23 september 2009 20:45

 Ne till att börja insåg nog jag å Liselott att det var ju Wetlife vi ville se så nja blir nog inget den 4 December.

Men jag tror vi ska försöka slå till på en julshow i stället för måste hitta på nått kul!

________________________________

Sen kan man just nu säga..

Varför är jag så här å varför är du så????

Kan man inte bara koppla av å njuta av det underbara livet vi faktiskt har!!!

Att va småbarnsförälder är inte det lättaste det ska gudarna veta!!

Är så frustrerande förAlva vägrar somna med Jonny och jag orkar inte lyssna på skriket så jag tar henne.

För jag har ju inge bättre för mig än att va hemma....

Så konflikter det blir det kan jag lova!!!

å jag är jordens tjurigaste just nu och det är inte konstigt Jonny är less på mitt gnäll.

Men blir man inte gnällig av att aldrig släppa hemmet å bara göra alla dessa skit sysslor hemma!!!!

Sorry har ingen att skrika av mig allt på så det får bli bloggen haha till hela världen i stället...

Ne allvarligt är väldigt nere och vet varken ut eller in.

I morgon är en annan dag och hoppas den blir ljusare.

Blir i alla fall öppna förskolan med Alva.

Natti natt....

 
 
Ingen bild

Tove

23 september 2009 21:26

Nu är det den 7:e nov som gäller, alltid ngt att "se fram emot"!!!

Hörs till helgen!

Kram

 
sessan

sessan

24 september 2009 07:02

Jaaa:) Det ska jag se fram i mot:) Tack vännen för att du finns...

Kram

http://rackarungen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

24 september 2009 12:13

Husbygge=Kvinnofälla?

Kram/Fredrik

 
sessan

sessan

24 september 2009 12:16

haha jag kanske man kan sammanfatta det som. JAg vill att han e ute å jobbar samtidigt somman vill umgås jobbigt det där. Vi är inte lätta att ha göra med vi kvinnor:)

Kram på dig Fredrik

http://rackarungen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kakan

24 september 2009 18:07

du får ta och planera in att åka och fika hos någon eller åka till pappa eller vad som helst några kvällar i rad så Jonny måste natta henne tror säkert hon vänjer sig vid det bara hon får chansen klart de kanske tar tid men får dom några kvällar att "träna" så går det nog.....förstår precis vad du menar med attt det är svårt att höra henne ledsen så de bästa är nog att åka hem ifrån ett tag ;)
kul att du har lite rolig heter att se fram emot iaf :)
kraaaaaam på dig gumman glöm inte ta hand om dig själv oxå
pusspuss

 
sessan

sessan

24 september 2009 21:03

Tack Hanna jo visst e det så men vi får se hur det går.. Inte så mycke somär possetivt just nu känns det som men till den 7 November SKA DET BARA FUNGERA!!!
uch.... puss gumman tack för att du finns

http://rackarungen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards