Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Torsdag = snart fredag:)

Av Jenny - 24 september 2009 12:17

 Ja i dag känns livet kanske en aning lättareGlad

Mest drygt på kvällen kan jag tycka när alla krafter har tagit slut och de man helst vill är bara lägga sig å koppla av.

Men det kommer det med när barnen är stora och man saknar livet!!

Har i alla fall vart på öppna förskolan i dag riktigt mysigt brukar oftast bli glad när jag har vart där!

Så nu har jag precis handlat å kommit hem, Alva sover och jag tar min vilo paus framför min vän.

I morgon ska jag träffa Jenny på stan det ska bli jätte mysigt tar jag med mig barnen så blir det åka tåg:P

Innan det blir det klippning wiiii

Hoppas jag verkligen kan få till det denna gång se till att dom förstår hur jag menar.

Sen blir det förhoppningsvis en god fredags middag men kanske lite gott vin till Tungan ute

 

____________________________

 

Fick meddelande av min vän Tove i dag där det står BOKA 7 November :)

åååå hoppas hoppas jag kan komma hemifrån.

Middag mys och golden hits efter det..

ååååå Tove du e en ängel ennu nått kul att se fram i mot, lite party med ett tjej gäng precis vad jag behöver!

Fasiken jag ska inte klaga har ju vänner som är helt fantastiska..

Vad vore livet utan er..

Ne nu en paus i soffan innan William ska hämtas.

Tack mina vänner för att ni finns där.

Det bevisar bara på att man behöver inte ett dussin vänner utan några få riktigt bra vänner är betydligt bättre!!

Tjolahopp!!

 
 
Ingen bild

kakan

25 september 2009 09:08

" nu är fredan kommen nu är fredan här....."
Hoppas du får en super mysig fredag gumman saknar dig!!!!!!!
puss o kram

 
sessan

sessan

25 september 2009 19:55

Ja nu är verkligen fredagen här å jag saknar dig gumman. har hafgt en underbar dag i dag med en vän livet känns mer roligt nu i gen man har sina upp och ner gångar:) Puss gumman love you

http://rackarungen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kakan

26 september 2009 16:40

va skönt att det börjar vända och de är klart man blir något less på att bara gå hema och göra samma samma saker heeela tiden men en så liten sak som bara ffå komma iväg hem ifrån några timmar och umgås med goda vänner så känns livet genast lättare :) Mera sånt åt folket...det röstar jag för =)
love u stumpi pussspuss

 
Ingen bild

kakan

26 september 2009 16:41

förresten hur bidde håret? =)

 
sessan

sessan

26 september 2009 20:16

Ja verkligen!!!
Jo håret vart ok. Vart ingen större förändring men kortare i alla fall:)

http://rackarungen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards